19 maj 2017

En liten resa

Idag är det nog den varmaste dagen av dem alla. Ååh vad jag längtar efter dessa ljuvligt varma sommardagar, ni vet, då man kan lämna alla solstolarnas dynor ute hela natten och när man kan planera lite i förväg utan att alltid ta i beaktandet vädret. Snart snart..  Idag åker jag till Tallinn med mina fd arbetskamrater och där har de lovat hela 23 grader tills idag. Vi blir övernatten där och vi skall hoppas att vi får gå omkring i vackra Tallinn i strålande solsken.  


Vi hade talko här i husbolaget i går och trots att kroppen känns idag lite öm och ryggen sjuk, får hoppas att jag kan njuta av detta lilla avbrott i vardagen, trots det. 

Njut av det varma vädret,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...