26 apr. 2017

Fixade lite här hemma

Idag har jag inte alls jobbat hemma utan gjort lite roligare saker- som att inreda. Sitter oftast nästan hela dagen framför datorn och redan igår var jag så utled att jag bestämde mig för att idag skulle låta skrivjobbet vänta. Var dessutom helt ensam hemma genast från morgonen då alla for iväg tidigt så det var en passlig dag att pyssla. Övre våningen fick sig en liten förändring. Fixade lite smått i dotterns rum (hoppas hon gillar det) och den övre hallen snyggade jag till. Skruvade upp en hylla och satte upp en ny ljusslinga i vårt sovrum. Skall fortsätta lite grann ännu i morgon. Nog är det konstigt hur man får mycket gjort när man är ensam hemma. Även i vardagsrummet fixade jag. Köpte nya Lexington-kuddfodral som jag satte på soffans kuddar och blir alltid lika förvånad hur enkelt man förändrar utseendet i ett rum bara genom att byta textilier. 





I kväll är det skola och det ser jag fram emot. Jag skall visa er i morgon vad jag gjorde som följande syprojekt (efter väskan - klick).

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...