25 nov. 2016

Läxor och spännande gäster

Idag har jag haft en riktigt bökig dag; har försökt göra läxor samtidigt som vi hade en filmcrew här för att planera en inspelning (spännande, lovar att ni får veta mer när det är dags). Minns inte en enda gång under hela min tioåriga skolgång att jag skulle ha suttit och kämpat med läxor från 9-14. Men idag, mina vänner, har jag gjort det. Gjort om och om igen min bottenplan. Ja, ni vet, den lilla perfektionisten ! ;). Hur som helst så fick jag bara halva läxan gjord och resten får jag säkert göra under helgen eller senst på måndagen. Idag skall jag ännu på årets först lillajulsträff - skall träffa gamla arbetskamrater och det skall bli så kul. Man har ju liksom inte så många att babbla med när man jobbar hemma...

DSCN5558.jpg

DSCN5555.jpg

DSCN5552.jpg

DSCN5563.jpg

Visst har vi det ljust i vardagsrummet nuförtiden? Älskar den nya mattan som gör att egentligen hela nedra våningen blivit ljusare. Och den är så mjuk så. Sonen brukar alla kvällar gå ett varv runt bordet barfota bara för att det är så skönt. Hörni, glöm nu inte att delta i utlottningen , lite svår uppgift, jag vet men verkligt fina förslag har ni redan nu hittat på. Keep them coming... Till utlottningen kommer ni HÄR

Nu önskar jag att ni har en "not so black friday",

nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...