29 juni 2016

Vi behövde verkligen nya dynor....

Fick för mig att vi (läs:jag) absolut behövde lite nya dynor (vi har ju nästan inga...kröhöm....!!) och fick se några alldeles superfina från Lexington som jag inte kunde glömma. I veckan besökte jag Cobello ( den livsfarliga butiken om man vill ha några semesterpengar kvar..) och där hade de - 40 % på en massa produkter även då en del Lexington dynvar. Köpte en därifrån och klickade hem tre andra från diverse affärer. Usch då, det blev ganska dyrt som ni kanske vet men så värt varenda cent. Har inte vågat säga nåt till maken för han skulle få dåndimpen men har snällt slängt dem i soffan alltefter de dykt upp och inget har han ännu märkt (typiskt- fast i dethär fallet j ä t t e b r a, jag slipper förklara hur jag slösar...) 



r.jpg



På bilden är dynorna bara slängda på soffan eftersom de ännu söker sin rätta plats dvs vilka som passar ihop med vilka dynor.. Men allt det svarta är borta i soffan och i stället blir det nu blått och grått, eller sham gray som ju Lexingtons gråa heter. Hur som helst så är jag nöjd och väntar ännu på att två dynor skall anlända. Tur att jag har semester så jag har tid för sådant här...



rr.jpg



 



rrr.jpg



För övrigt njuter jag av semestern. Igår fick vi besök av min kusin och hennes flickor. De bor i Australien så vi ses verkligen inte så ofta. Roligt var det fast det inte gick så lungt till när den söta ( men trotsiga ) 3-åringen gick fram som en virvelvind. Idag skall jag njuta av solen, hemma eller på stranden, vi får se hur det blir..



rrrr.jpg



 



rrrrr.jpg



Önskar er en fin onsdag,



nimmare.jpg



PS! I går gick ju starten för Allsång på Skansen, vad tyckte ni? Klarade Sanna sig ? Jag tyckte hon var helt suverän i sin roll, tusen gånger bättre än Petra som jag aldrig gillade riktigt i rollen som allsångsledare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...