21 juni 2016

Sommar i hjärtat

Tre dagar arbete kvar sedan hägrar sommarlovet. Tror jag sällan väntat på sommaren som jag gör i år. Älskar den där känslan när man vaknar upp till en solig dag och allt bara känns så himla bra  - och man med ens minns att man vaknat till sin första semesterdag. Ingen stress i världen.. Snart. Här hemma märks det även eftersom jag mitt i allt hinner pyssla lite och njuta. Halva jag är ju redan på semester. Var i helgen med dottern och shoppade lite och jag käpte några födelsedagspresenter åt mig själv. Fyllde år i veckan och kände att jag behövde lite "orka ännu en vecka"-pepp i form av beach-stuff. Det blev lite snäckor, sand och annat som jag BEHÖVDE !! Ni vet....



1.jpg



 



3.jpg



 



5.jpg



 



7.jpg



 



4.jpg



 



2.jpg



Om du vill följa med på Instagram så är du välkommen. Där heter jag @hemmahosingeborg



Nu skall det bli sommar hemma hos oss, 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...