9 juni 2016

Att resa på tumanhand

Skulle gärna resa betydligt mer än vad jag gör. Tror jag kunde vara något av en spontan resare- jag själv är väldigt spontan men det är dessvärre inte den kära mannen. Planerar gärna med mig om trevliga lite längre veckolsutsresor men oftast blir det inte mer än så. Vi åker verkligt sällan på resor , bara han och jag och nu då barnen är stora skulle det ju vara roligt att  börja resa lite på tumis. Visst har vi varit i Stockholm tillsammans men tror faktiskt inte vi rest utan barnen till andra ställen. Innan barnen föddes åkte vi två gånger om året till södern och det var ju kul. Nu kunde det vara dags med lite kortare resor. Vi har inget som egentligen stoppar oss att resa, det bara inte blir av. Drömmer fortfarande om en Köpenhamn-resa som jag gjort de senaste fem åren... Resorna behöver inte åka långt, tycker det vore härligt att besöka städer här omkring, typ Riga, Köpenhamn, Amsterdam, London. Sen då Rom och Barcelona givetvis också. Gifta par brukar ju börja resa när de blir pensionerade men skulle gärna starta typ "lite" tidigare....



694425_64_z.jpg



Älskar att resa med hela familjen vilket också bidragit till att vi kanske föredragit att åka hela familjen då vi reser men hoppas att vi i sommar åtminstone skulle hinna med en tumisresa....



 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...