7 feb. 2016

Eat well and sit long

God morgon på er alla och härlig söndag till er! Ibland vet ni blir man bara så glad. Som jag i fredags när vi gick in till den lilla s-market där vi dagligen handlar. Där i lådan med diverse 3 e grejjer fanns denna dag även inredningstarror/dekaler. Har länge sökt efter en passlig text till vårt matbord och ni kan inte tänka er vad jag hittade -

Eat well, sit long, laugh often


cats.jpgcats1.jpg

Passade perfekt, texten var exakt så lång som den kunde vara. Svart på vitt - superfint.  I går började ju Mello igen, härligt. Tyckte ni det var rätt bidrag som gick vidare? Jag gillade Robin mest och var glad att han kom till finalen. Vi hade bullat upp med allt möjligt gott. Håller ju på med lchf och hade gjort hallonglass till mej. Blev riktigt gott. Tog även en bit 87% choklad som smakade så pyton att den räckte i 1½ timme. Det ni - lite annat ä förr..innan tiden med lchf !  Idag skall sonen till skriftskolan, den första träffen och efter det blir det kaffeprat med grannarna. Skall bli kul.  Häng gärna med mig på instagram där ni hittar mig under 

@hemmahosingeborg 

Ha en fin och avslappnande söndag,


nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...