5 dec. 2015

5.12- E som i Ernst

Både till min sommar och till min jul hör Ernst - Ernst Kirchteiger. När jag ser på Ernst får inget eller ingen störa mig. Den timmen ägnar jag mig bara åt Ernst. Älskar hans pysslande och fixande. Tycker om nästan allt han gör och även maten ser härlig ut. På torsdasgen kom det första avsnittet av Jul med Ernst och jag vet att ni alla inte ser programmet eftersom det kommer på Sveriges TV4 men vet ni vad - i kan alla se på tv4play (klick) där hans doningar finns att se.. I det första programmet gjorde Ernst härliga grejjer av granris och tror minsann jag skall testa på att göra dessa granrisstjärnor fast lite modifierade. Delar med mig av detta enkla DIY-tips:



 



ladda%20ned%20%281%29.jpg



Bild: webbtv.nu



 



Ernst gör vackra granrisstjärnor till fönstret  ( klick )



 



Ha en skön lördag,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...