20 nov. 2015

Make a wish

Bland mina nya vinter / julgrejjer som kom från H&M fanns dessa mycket glamourösa dynvaren som skall dekorera våra soffor snart. Ett dynvar är helt fyllt med bara silverpaljetter, på ett står det JOY . På det sista står det MAKE A WISH. De går alla i grått-svart-silver och kommer att se så bra ut bland mina svarta dynor. Just nu har jag nog bara en ´wish´ och det är att min rygg skall bli frisk. På tisdag skall jag få den första fysikaliska behandlingen och ser fram emot den med skräck. Läkaren kunde bara konstatera att eftersom mina smärtor inte ännu är borta, kommer behandlingen att ta ont. Men jag skall bara ta ordentligt med smärtstillande innan behnadlingen. I går var jag efter nya mediciner igen  och mitt värkmedicinlager börjar vara så stort att jag kunde börja sälja av dem. Och jag har märkt att jag har börjat drömma massor- riktiga  mardrömmar. Kan det bero på medicinerna? 

lllll.jpg


llll.jpg


ll.jpg

Ha en skön fredag,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...