3 nov. 2015

1-2-3

Så braka de då totalt- vilken då? Nå ryggen! Har lidit hela förra veckan av sjuk rygg men har kämpat och försökt vara på jobb . Har ätit en kur med smärtstillande, haft värmeomslag och rört på mej i mån av möjlighet men i morse slapp jag inte upp från sängen. Har haft värk hela natten och skulle vi inte haft ledstänger på bägge sidor av trappuppgången hade jag nog inte alls sluppit till nedre våningen. Att dricka morgonkaffe var inte heller lätt eftersom det drog i hela nedre delen av ryggen då munnen försökte nå kaffemuggen. Så det blev ett läkarbesök, en hög med värkmedicin samt sjukledigt. Och sedan när jag kan röra på mig blir det fysioterapi. Har antagligen slitage i ryggen samt en nerv som sitter i kläm någonstans. Som om det inte skulle vara nog har jag de senaste dagarna gått så illa att jag fallit två gånger och har ett stort blåmärke på ena knäet. Och i går vaknade jag hes som en kråka - ingen röst... 



Men någonting roligt har skett. Igår kom nämligen postpojken med ett stort paket från Lifestyle by Leonie. Full med fina saker igen. Bl a med en 1-2-3 korg som jag så behövde. Ryms precis under det lilla vita bordet i vardagsrummet.



DSCN3470.jpg



 



DSCN3468.jpg



Ännu är inte alla korgar fyllda men det kommer nog inte att ta länge. Nu skall jag försöka vila mig ett tag. 



Tack för att ni kikar in,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...