11 maj 2015

Morgonleverans

God morgon ! 



Ja-a, dags för sommarsemester dag ett. Och den började inte bättre än att DHL -leveransen kom direkt på morgonen. Ett stort paket från das apartment Living levererades direkt till dörren där jag stod i ljusröd velourmysdräkt och håret på ända.;). Paketet kom igen på under en vecka och jag är så super nöjd med produkterna även denna gång .Idag fanns det i paketet en och annan sak i rotting (som jag älskar just nu) samt lite annat smått och gott. Denna Ma Maison Double Tray - hylla har jag kikat på ett bra tag och nu står den i köket. 



rm1.jpg



 



rm2.jpg



På den ryms alla muggarna bra - de som är regelbundet i användning. Igen blev köket städat och ganska mycket blev bortplockat. Det gillar jag. Har sålt väldigt mycket och försöker göra det an efter som de blir överflödiga. Så smånigon börjar allt krafs vara borta. Ut med allt shabby..



rm3.jpg



Eka lomapäivä alkoi hyvin. DHL:än postipoika toi ison paketin ovelle asti..paketissa lisää Rivieraa, tällä kertaa mm Ma Maison Double Trayn jonka päälle arkimukit nyt ovat kauniissa rivissä. Muutakin laatikosta löytyi - mm leipälaatikko.. Taas sain hieman tavaraa pois keittiöstä ja kohta kaikki turha onkin muttanut muualle



rm4.jpg



Nu skall jag lite pynja här hemma och njuta av ledigt,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...