16 feb. 2015

Nyt löhöillään

                            Moikka taas! 



Niin viikonloppu meni ja arki palaa taas. Kaksi lasta ja mies jäi hiihtolomalle, minä ja tytär töissä taas pitkän sairastelun jälkeen. Eilen oli varsinainen löhölypäivä. Luin, söin hyvin ja katselin telkkarista kivoja ohjelmia. Ihan rennosti siis oltiin..  Sohvien lisäksi paras löhöilypaikka meillä on ehdotomasti Ikean Jennlund-tuoli jonka olen kauan sitten hankkinut. Harmikseni se on käännetty tilapuutteen vuoksi niin hassusti että sitä pitää kääntä jos haluaa istua nokka päin telkkaria.



       qq.jpg



Mutta lukutuoliksi ja seurusteltuolisksi se on hyvä just noin sillä se on suunnattu kohti sohvia ja sohvapöytää. Vieressä on Ikean rahi joten siitä saa varsinainen divaani jos oikein haluaa nauttia - ja sitä minä haluan. Lämmin huopa ja kuppi kahvia - pelkkää nautiskelua. Ja taljat lämmitää altapäin.



ww.jpg



 



dd.jpgvv.jpg



Eilen käytiin pitkästä aikaa auringossa kävelemässä. Ai että kuinka tuntui ihanaa taas e l ä ä. Kivaa mennä töihin taas. Minä kun olen sosiaalinen ja kaipaan selvästi aikuisontekteja ympärilleen, ystäviä ja toimintaa.



Torstai ja perjantai sitten vietän  hiihtolomaa - saas nähdä mitä keksitään.



 



Mukavaa viikonalkua,



Lotta



cc.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...