12 feb. 2015

Haluatteko kuulla....

....lempibiisejäni ?



Ajattelin näin aamulla näyttää teille tän hetkiset suosikkibiisit. Meillä soi musiikki 24/7 ja löydän lasteni takia usein mahtavia uutuuksia. Meillä on kaikilla aika lailla samansorttinen musiikkimaku joten usein vanhimmat lapseni linkittää minulle jonkun biisin jonka ne juuri kuuli.. Poikani tekee itse sähköistä musaa ja julkaisee niitä rohkeasti jo netissä jopa suurella menestyksellä. Minäkin tykkään erittäin paljon sähköisestä musiikista, joten olen innokkaasti mukana hänen matkallaan. Ehkä tulevasta datanomista tuleekin musiikintekijä..



Tässä kuitenkin mun lempparit... 



Ekana listassa on Hedegaard ft. Lucas Graham ja HAPPY HOME (klik)



Ihana biisi jossa mahtavat sanat.. Kuulin tämän livena kerran ja oli a-i-v-a-n  mahtava ja siitä asti on ollut ykkönen.



happy%20home.jpg



 



Seuraavaksi listalle pääsee Hozier biisillään TAKE ME TO THE CHURCH (klik).



Karismaattinen laulaja ja mahtava biisi. Voin kuulla uudestaan ja uudestaan...



hozier.jpg



 



Kolmannelle paikalle ihana John Legend joka laulaa Selma-elokuvan tunnarin GLORY (klik).. Tunteikas biisi.. 



glory.jpg



 



 



Ja vanhin näistä, rakkain paras biisi on ehdottomasti ruotsalaisen Partik Isakssonin  HOS DIG ÄR JAG UNDERBAR (klik) 



jonka rakastan kuunnella kun olen yksin kotosalla .. kovaa...



partik%20isaksson.jpg



 



 



Tässä siis neljä suosikkia. Lisäähän on, mutta nämä ovat päällimmäisenä koska olen kuunnellut niitä kotona kun olen ollut sairaana. Mikä on sinun suosikkibiisisi juuri nyt? Kerro..ehkä saan uusia lemppareita.



 



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...