18 maj 2014

My morning DIY

Jos herää oikein aikaisin eikä saa unesta kiinni uudelleen, voi tehdä niin kuin minä ja nousta reippaasti - vaikka onkin sunnuntai. Heräsin auringonpaisteesta joka lämmitti ihanasti kasvojani ja ennen kun huomasin olinkin jo alakerrassa askartelemassa ;). Kyllä kyllä...Vanhansta Lidl suolakurkkupurkista tuli aivan sikahieno lyhty kun siihen laittoi metallilankaa ympärille ja vielä ripustuslenkin. Ja juuri nyt minun ehdoton lempivärini valkoisen ja mustan lisäksi on tämä turkoosi. Tänään onkin mukava päivä muutenkin sillä ekaksi on kirjoitushommia, pari artikkeliä odottaa , sitten kipaisen kuvauksessa ja iltapäivällä onki sitten Magnetix- magneettikoruesittely meillä. Odotan innolla.. olenkin jo jonkun aikaa käyttänyt magneettikoruja ja täytyy sanoa että ei ole päänsärkyä eikä selkävaivoja ollut..



IMG_6715.jpg



Om man vaknar super tidigt kan man, som jag, hurtigt stiga upp bara. Vaknade av solstrålarna som värmde så härligt. Innan jag visste ordet av var jag nere och pysslade. Jo jo, av Lidl stora saltgurksburk blev det en härlig glaslykta. Det behövdes bara lite metalltråd och en tång. Och just nu är favoritfärgen, utöver vitt och svart, turkos. Idag har jag en kul dag framför mig,  först lite skrivjobb, några artiklar väntar på genomgång, sedan fotografering och senare på eftermiddagen blir det Magnetix-magnetsmycke-visning här hemma. Det skall bli roligt. Har redan en tid använt dessa smycken och har inte en gång haft huvdvärk.. så me like! Nu skall jag göra mig klar. Hörs igen!



IMG_6713.jpg



Have a lovely day !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...