3 maj 2014

Loppis-lauantai

Idag startade jag dagen med att packa ihop mina saker som blivit kvar efter loppiset förra helgen. Hade bokat plats på ett närbeläget sk "itsepalvelukirppis" . Alla saker var prissatta och är nu prydligt uppradade på loppiset där de kommer att finnas i en veckas tid. Tänker dock dagligen åka dit för att föra mera saker och samtidigt städa upp hyllorna som brukar vara rätt så stökiga efter varje försäljningsdag.



bordet2.jpg



Här hemma finns det mycket mer som kommer att hamna där under den kommande veckan. Har skåpen så fyllda att jag hoppas att jag förtjänar en slant iom detta röjande. Medan jag fixade vid min plats försvann redan rätt så många grejjer.



bordet3.jpg



bordet.jpg



Aamulla vein loput tavarat jotka jäivät edellisviikonlopun kotikirppikseltä myymätta, itsepalvelukirppikselle. Kauhea homma toi hinnotteleminen , haluaa tietysti tienata mutta silti hinta ei saa olla niin kova että kukaan ei osta!! Jo kun laitoin tavarat hyllylle lähtivät useita tavaroita uusien omistajien mukaan. Hieno juttu. Ajattelin käydä joka iltapäivä siellä sillä kokemukselta tiedän että tavarat ovat tosi sekaisin jokaisen myyntipäivän jälkeen. Ja samalla vien lisää myytäviä sinne. Niitähän multa löytyy..



bordet4.jpg



Ja oikea kevätsää tänäänkin on ollut - rakeita satanut useaan otteeseen , hyi ei.



Nyt odottelen jo lämpimiä aurinkopäiviä.



 



Ha det så bra, everyone !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...