3 apr. 2017

Det tar sin tid

Just nu är det mycket lamt här hos oss på inredningsfronten. Har så mycket på gång att jag knappt hinner med. Det enda jag hinner göra här hemma är städa och plocka undan och trots att jag har tusen bra ideér i skallen, försöker jag lägga dem i förvar där långt bak i hjärnan. Det finns varken tid eller pengar till sådant just nu. All tid går just nu till att få allt "nytt" att fungera och med det menar jag allt som har med detta att jobba hemifrån. Det är verkligen inte lätt att komma igång men jag njuter av varje minut.

Har just varit utan ett fast jobb i 7 månader och trots att jag inte har lika bra ekonomiskt sätt så har det i alla fall gått runt. Fokuserar på diverse skrivjobb, min webbshop (klick) och skolan där jag idag har examenstillfälle kring Målnings. och beklädnadsarbeten dvs jag visar hur jag tapetserar och lägger laminatgolv. Håll tummarna att jag kommer igenom ;)



Önskar er alla en härlig måndag trots att den ser ut att bli väldigt grå. 
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...