30 nov. 2015

Lite julfeelis ändå

Ny vecka igen och lika mörkt där ute som tidigare. Suck och usch ! Sitter i köket och ser ut. Det stormar verkligen. Skall snart till läkaren - igen. Börjar bli så trött på att springa där varje vecka... Då vardagen är så tråkig försöker jag hitta på saker här hemma som lite piggar upp mig - som typ att fotografera. Här kommer en hög med foton som jag i går knäppte. 



a1.jpg



aa.jpg



aaaaaa.jpg



aaaaa.jpg



aaa.jpg



Lite j u l f e e l i s har jag faktiskt nu fastän livet annars känns ganska tråkigt. I går morse såg vi på årets första julfilm på Disney Channel och julstämningen infann sig på direkten. Satte på mina nya bling-bling dynvar på soffkuddarna och de är så snygga.Igår tände vi det första advensljuset och nu är det inte långt kvar till jul. Barnen fick också igår sin älskade julkalender av mormor som hon brukar göra alla jular. Full med små paket - härligt ! När den hängs upp - ja då börjar nedräkningen.



aaaa.jpg



aaaaaaa.jpg



Tack för att du kikade in. Önskar dej en fin start på veckan. Nu skall jag gör mitt lilla jumppa-pass innan jag ger mig av.



Kram ,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...