8 nov. 2015

Klagan och lite köksdetaljer

Sitter hemma  och kan inte riktigt göra något vettigt. Sitter en stund, ligger på soffan en stund, går omkring och så sitter jag en stund.- ja så ser mitt liv ut just nu.Mediciner äter jag längs med hela dagen och de knivskarpa smärtorna hålls bedövade men ont har jag hela tiden. Dessutom har värken spridit sig lite när jag går och sitter "onormalt" så att det inte känns. Nu sover jag bättre men inte heller det är bra, för ryggen är tusen gånger sjukare när jag ligger i en och samma ställning en längre tid.. I morgon blir det igen ett besök hos läkaren .



klkk.jpg



dfgh.jpg



I morse har vi firat vår pappa med paket och grattisar.Nästa uppvaktning för honom är redan på tisdag då han firar födelsedag. Även min egen pappa blev uppringd redan tidigt i dag.  Ute regnar det och vädret kunde inte bli bedrövlig dag. På bilderna se ni lite köksdetaljer. Det är några av mina härliga Riviera Maison grejjer som sluppit på bild. Hittade bilderna i kameran - har tydligen i något skede gått omkring och klickat värrigare. Ni som bloggar vet hur det är. Man knäpper hundratals bilder varav bara en liten bråkdel kommer på bloggen. Dessa är säkert sådana som jag ratat...



dfgd.jpg



 



kioi.jpg



Nu återstår bara att önska alla pappor en fin farsdag och er andra önskar jag en skön söndag.



 



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...