23 sep. 2018

Det blev några påsar...

På fredagen sydde jag lite grann. Blev så taggad att jag lämnade symaskinen framme för att kunna fortsätta under helgen. I morse satte jag mig och sydde förvaringspåsar av olika storlek. De här gråa tygpåsarna kommer till köket men det blev många skall ni veta...och fler skall det bli!



Skärbräde/leikkuulauta: www.kodin3varia.fi


Perjantaina ompelin hieman pitkästä aikaa. Innostuin niin että päätin jättää koneen esille jos vaikka jatkan viikonloppuna. Tämä aamuna sitten päätin ommella säilytyspussukoita. Niitä tuli neljä kappaletta josta nämä harmaat päätyvät keittiöön . Lisää ompelen viikolla sillä nämä ovat niin käytännöllisiä kodin joka huoneessa.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...