29 aug. 2018

Snygga nyckelringar av trä

Bloggsamarbete

Det är viktigt att få vardagen att fungera. 
En av de saker jag i vardagen prioriterar högt är att man hittar sina nycklar då de väl behövs. Hos oss finns det både hemnycklar, cykelnycklar, förrådsnycklar samt bilnycklar som jag gärna ser att har en snygg nyckelring samt att de är enkla att hitta i handväskan när man snabbt behöver dem. Dessutom har jag märkt att man håller bättre reda på sina nycklar ifall nyckelringen är extra fin. Hittade dessa urfina nyckelringar av trä/faner i min favvo webbshop, Kodin 3 väriä, där jag alltid hittar så mycket fint. 

Den här gången klickade jag hem de här söta nyckelringarna med en handtryckt skalbagge på samt en mindre med texten Living in the moment. Tycker att det är så fint att ha nycklar med vackra brickor , när de ända oftast hänger synligt på krokar i hallen. Varför ha fula när man kan ha snygga?  Eller.....
Dessa och mycket annat har du ännu möjlighet att beställa från Kodin 3 väriä med 20% rabatt när du i kassan meddelar rabattkoden lr 201808. Koden i kraft t om  31.8.




     Nu är åtminstone våra nycklar fixade. Man får ta en sak åt gången. Mitt nästa projekt blir att städa           undan sommarskor samt tunnare sommarjackor och ersätta dem med lite mer höstvänliga. För                 tyvärr måste man väl medge att sommaren onekligen börjar vara över för denna gång.


Ha en fin onsdag,
Lotta

Olen jo pidemmän ajan yrittänyt metsästää kivoja avainrenkaita. Avaimet ovat melkein aina esillä tavalla tai toisella. Joko ne lojuu eteisen pöydällä tai sitten, jos perhe muistaa ripustaa niitä eteisen avain koukuilla, ne roikkuvat siellä. Esillä ovat siis. Miksi siis käyttäisin rumia kun voi saada kivan näköisiä? Viisihenkisessä perheessämme avaimia on todella paljon ja olen vahvasti sitä mieltä, että jos avainrengas on kiva ja mieluinen, siitä pidetään ihan eri lailla huolta. Oletteko huomanneet saman? 
Löysin ihania avaimenperiä Kodin 3 väristä. Tällä kertaa sain kotiin puisia/vanerisia ihanuuksia. Tykkään pyöreistä avaimenperistä sillä niitä löytää helposti laukun pohjasta. 
Muistutan hei vielä, että verkkokaupasta voit kuun loppuun asti tehdä ostoksia 20% alennuksella, kun kassalla ilmoitat alennuskoodin lr 201808

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...