12 aug. 2018

Mina nya tavlor + rabattkod

 Bloggsamarbete med Kodin 3 väriä

Som jag tidigare nämnt har vi mycket sparsamt med tavlor på väggarna, eftersom jag inte gillar färger. Tavlor är ju dessvärre det perfekta blickfånget i hemmet och därför blev jag så glad över dessa två finisar som jag hittade hos Kodin3väriä (klick). Passlig storlek och vackra . Tavlor som man gärna går fram till för att se lite närmare på dem.



Tavlan är handmålad och det vackra trycket är gjort för hand. Gillar de vackert slipade kanterna som gör att tavlan ser shabby ut. Tavlorna har alltså orden Creativity och Imagination, och dessa två  beskriver mig själv som person väldigt bra. Att ha fantasi som sedan får mig att inspireras och som gör att jag kan och får vara kreativ, ja det är det bästa och det får mig att må bra. 



Kodin 3 väriä har bara så massor med fina detaljer till inredningen. Nu kan du passa på och göra en beställning eftersom du med rabattkoden lr 201808 får -20% rabatt på alla dina inköp. Och tänk på att de får hem många saker på ett och samma porto. Rabattkoden är i kraft hela augusti!



Oletko jo tutustunut Kodin 3 väriä verkkokauppaan? Sieltä nämä ihanat taulut ovat . Taulujen nimet Creativity ja Imagination kuvaa minua itseäni erittäin paljon, sillä en voi olla päivääkään ilman että saan toteuttaa ideoitani. Ilman mielikuvitusta ja luovuutta mitään ei syntyisi; ei tekstiä, ei tuunauksia eikä edes blogipostauksia, joten nämä ovat kun tehtyjä meidän kodin seinille. 
Taulut ovat käsin maalattu ja painatus on käsin tehty. Rakastan taulujen rosoisuutta ja kaunis nahkainen ripustuslenkki on ehdottomasti piste i:n päällä.

Nyt sinun kannattaa klikata itseäsi kauppaan sillä Livingroom-blogin lukijoille on tarjolla alennuskoodi lr 201808 joka antaa -20% alennuksen (koodi on voimassa koko elokuun)


Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...