6 aug. 2018

Korgar

Inlägget innehåller reklamlänkar 
 Korgar av olika slag kan man inte ha för många av, eller hur? Jag hamstrar åt mig korgar när de kommer emot och just nu tycker jag att dessa lite ljusare korgar bara är så fina. Tog bort vår stora tygkorg som jag köpte från Riviera Maison, från badrummet och bytte ut den mot en stor härlig rund korg av rotting. Så mycket enklare att slänga in det smutsiga byket. Korgar passar till förvaring av allt! 

Från en sak till en annan. När det gäller tvättkorgar- tycker ni att man måste ha en korg med lock eller kan man ha som vi nu har, en helt utan? Visst, om korgen står i ett utrymme där gäster rör sig, då kan det vara på sin plats med ett skyddande lock. Men ifall korgen förvaras i familjens badrum? Vad tycker du? Måste det finnas ett lock?

ANNIKA fruit basket | ANNIKA wash basket | ANNIKA bread basket | Picnic basket, large | ANNIKA basket with lid | RUND banneton | VIDAR S basket | OVAL banneton |

Om du gillar någon av dessa korgar som kommer från Lagerhaus, är det bara att klicka på länken under bilden för respektive korg, då ser du mer info!

Ha en fin start på veckan,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...