23 aug. 2018

Gillar du lila?


Inlägget innehåller Adlinks


God morgon, gillar du lila? Ja då skall du kolla här...

 Jag har ju som jag tidigare redan berättat, väldigt svårt att inreda med starka färger i mitt eget hem. Men jag gillar att se starka färger i andras inredningar och blir alltid lika förvånad när jag märker hur det kittlar i fingertopparna när jag ser karameller som dessa. Skulle såå vilja klicka hem dem! Dock vet jag att jag i det längre loppet inte skulle vara en bra idé. Skulle säkert relativt snabbt få byta ut dem mot vita, svarta eller någon annan neutral färg.
Sencor Leivänpaahdin Pastell Lila | Sencor Leivänpaahdin Pastell Lila | Keittiöpyyhesetti 2x50x70 cm lila | Bloomingville Steariinikynttilä Lila Parafiini 7x15cm | Kosta Boda Cupcake Kynttilälyhty D: 86mm, Lila | Kosta Boda Cupcake Maljakko K: 200mm, Lila | Pussilakansetti 150x210 + 50x60 cm Havina lila | Zone Denmark Kaavin Nylon Lila 13 cm | Gerbera Provence Gratiinivuoka Lila 28 cm | Scandinavia Bathroom Saippuapumppu Comfort SB Lila | Gerbera Provence Asetti Lila 17 cm | Zone Denmark Kaavin Nylon Lila 13 cm | Normann Copenhagen Brilliant laatikko Lila S | Sencor Vedenkeitin Pastell Lila 1,5 L | House Doctor Viinilasi Pallio Ø 10x20 cm - Lila | Bloomingville Vaasi Lila Kivitavaraa 15x20cm |

Har du svårt att inreda med färger? Blandar du färger vilt eller håller du dig i inredningen till en starkare färg som går som en röd tråd genom hela inredningen i hemmet? Ifall du har en favoritfärg just nu, som syns i din inredning- vilken är den? Berätta...

Hoppas ni alla har en fin torsdag,

Lotta

Huomenta, tänään olisi hieman lilan väristä tarjolla! 
Itselläni on vaikeata sisustaa kotiani iloisilla väripilkuilla kuten nämä vaikka rakastan nähdä niitä muiden kotona. Tekisi niin mieli klikata kotiin nämä ihanuudet mutta olen erittäin tietoinen siitä että ne suht nopeasti vaihtuisi "tylsään" valkoiseen, mustaan tai harmaaseen...

Onko sinusta hankalaa lisätä värejä kotiisi? Sekoitatko runsaalla kädellä värejä vai pysytkö yhdessä värissä joka näkyy punaisena lankana koko asunnossasi? Jos niin on, mikä on "värisi" juuri nyt? Kerro....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...