4 aug. 2018

B.O.H.O hos Jotex

Om du gillar boho-stilen som jag just nu, skall du kika in på Jotex (detta är inget betalt samarbete). De har en fin serie med textilier som går under namnet Misty och  de ser så fina ut att jag skulle vilja beställa alla. 


Hittade också massor med annat i samma stil som skulle kännas fina att ha i det egna hemmet. Vackra detaljer som känns helt rätt. Speciellt fin är den vackra väggdekorationen som jag skulle vilja ha som sänggavel (2 stycken behövs då!) På önskelistan finns även en buffelskalle....


Ha en fin lördag,

Lotta

PS! Kika in på Instagram @lotta_livingroom och deltag i utlottningen av ett serveringsunderlag. Läs mer under bilden vad du skall göra för att vara med. Denna utlottning är enbart till dig som bor i Finland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...