21 juli 2018

Utlottning - Arvonta

Hejsan, guud vad kvalmigt det är idag är ute. Hade verkligen hoppats på att det utlovade åskvädret skulle ha dragit förbi, men nej. Tjocka svarta moln på himlen men de lyckas alltid åka just förbi oss och så mullrar det enbart på långt håll. Skulle behövas ett ordentligt åskväder minsann...

Trots att vi just avslutade en utlottning här på bloggen tänkte jag att jag såhär mitt i sommaren skulle ha nästa. Denna gång utlottas två söta rottingfjärilar med storleken 20 x 13 cm. Fjärilarna är söta dekorationer i sommarstugan eller ute på terrassen eller, ja- precis var som helst. Vinnaren får alltså 2 st fjärilar. Det ända du behöver göra är att:

1. Följa Livingroom-bloggen ( Följ Livingroom-knappen finns i högerbalken under min profilbild) samt 
2. Kommentera under inlägget att du lagt till dig som följare. 



Det var väl enkelt? Denna gång kör vi en snabbutlottning och vinnaren dras nästa söndag. 

Lycka till,

Lotta

5 kommentarer:

  1. Mukana arvonnassa!
    mircamaria@luukku.com

    SvaraRadera
  2. Mukana :) !

    anniina.lang96@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Mukana :)
    ruskarouva85@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Mukana :) Jag vill gärna vara med.
    postin.tuomaa@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är med.
    klaara49@luukku.com

    SvaraRadera

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...