27 juni 2018

Jute, hamppa och sisal

Har kikat runt på sisalmattor då jag nu plötsligt vill skapa aningen #bohostyle hemma hos oss!
Har totalt fallit för den bohemiska, shabbyga stilen som man gärna inreder i precis "de rätta färgerna", de jag gillar- svart, vitt och de naturliga färgerna av rotting och jute. 

Dessa på bilden tycker jag är fina och dem hittade jag hos Hobby Hall. Blev riktigt förvånad då dessa inte kostade en hel förmögenhet, alla var under 70 e. När jag inreder är det ofta med liten budget och tycker att det är så kul att fynda och sätta ihop inredningar med en liten peng. Tror jag skall klicka hem någon av dessa runda mattor- har inte riktigt ännu bestämt mig vilken. ...









Vilken är din favorit?



2 kommentarer:

  1. Min favorit är den enkla, alltså den översta. Men till dig skulle jag välja "den tredje".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Johanna, ja, det lutar mot 1,2 eller 3:an. Ettan är kanske bara lite för stor, men jag gillar den massor. Få se vad jag till slut väljer. Ha en fin måndag <3

      Radera

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...