14 jan. 2018

Vardagsrum

Under veckan som gick inredde jag lite i vardagsrummet. Är nu rätt så nöjd. Bara genom att svänga på länsstolen och flytta två fotpallar, blev det helt klart bättre. Luftigare och mysigare . Ibland behövs det inte mycket.

Mitt nästa projekt blir att fixa ett arbetsbord åt mig. Mannen vill att jag och mitt skriv -pick och pack flyttar ut ur köket, där jag tidigare huserat. Gillar idéen , det är bara det att jag inte riktigt vet vart jag skall förflytta mig .... 
Skall mäta lite idag och senast i morgon påbörjas projektet "flytta mamma ut ur köket".





Ha en riktigt skön söndag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...