15 jan. 2018

Min nya arbetsplats

Här sitter jag nu, på min nya arbetsplats - efter mycket om och men. Funderade hela natten på hur vi skulle fixa det men åter igen var lösningen betydligt enklare än jag tänkt mig. Flyttade bara mitt lilla antika bord från köket till hallen. Sitter bredvid kaninerna och det går alldeles utmärkt (de huserar bakom den vita skärmen). Tömde en sekretär som finns här bakom min rygg, där jag kan förvara alla viktiga papper, då det inte finns bordsyta till annat än laptopen.



Ännu är inte allt klart, men jag tror det kommer att fungera fint. Och köket då? Jo det är så städigt och snyggt nu när alla mina papper och grejer är borta. Nu skall jag jobba en liten stund och sedan skall jag kika runt på en resa till Grekland...
Mannen kom just hem från farbror doktorn och hans sjukledighet fortsätter ännu en vecka ( puh, får väl försöka stå ut med honom.. jag får ju som känt inte riktigt någonting gjort när han är hemma...).

Ha en fin start på den nya veckan,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...