12 jan. 2018

Änligen veckoslut

Hih, Vilken vecka. Ännu har allt varit bökigt och stökigt, inte lätt för familjen att komma igång efter långt jullov. Mannen har drabbats av frozen shoulder, dvs en axel som inte rör sig. Han har varit sjuk ledig hela veckan . Själv mår jag tack och lov bättre. Har fått sova de senaste nätterna och sover som en stock.

Under veckoslutet skall vi ta igen oss och bara njuta. Jag behöver speeda på lite med några texter, då  jag hänger lite efter med några deadlines. Nu kryper jag upp i soffan och skall kolla på kvällens film, ingen ny precis , Polisskolan , men eftersom det inte bjuds på annat så får den väl duga..

Testar att blogga från mobilen, inlägget är alltså skrivetpå mobilen, skall bli spännande att se hur layouten ser ut på bloggen.
Ha en skön fredagskväll,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...