15 sep. 2017

Orange = höst

Äntligen fredag!
Solen skiner och det har faktiskt varit en rätt så hektiskt vecka. I skolan hade vi senaste lördag vårt exmensarbete i inredning och jag fick en full 3:a (det högsta vitsordet). Känns riktigt bra;). Dessvärre börjar nästa period som betyder att vi under tio veckors tid, 2 ggr/vecka, snickrar i Karis. Inte för att det är lång väg dit men det blir att sitta i bil två timmar extra. Inte så inspirerande. Denna vecka inleddes med en två dagars kurs i arbetssäkerhet som var riktigt intressant och helt säkert något vi bör kunna i vårt arbete.  

Annat då, jo hösten har påverkat mig. Känner mig både trött och lite oinspirerad. Har märkt att jag mitt i allt börjat gilla den oranga färgen - kanske för att det är höst och för att jag tycker den piggar upp just nu i mörknet. Gjorde på skoj ett kollage med lite orangeinspirerade grejjer och ser ni att det finns några sportgrejor oxå? Har nämligen börjat göra rekommenderade jumpprörelser samt röra på mig (promenera) mer efter att jag blivit diagnostiserad med artros. Kanske jag skulle satsa på nya snygga träningsskor i en tuff färg...? Nedan om bilden får ni mer info om vare produkt..

Nu börjar jag njuta av helgen, har just städat och väntar på att en av mina vänner dyker upp för en kopp kaffe. Önskar er alla en härlig helg. Själv skall jag i morgon besöka Habitare-mässan. Skall bli kul att se på allt det nya som är på kommande. Har du redan varit på mässan eller är du också på väg ännu under helgen? Var det något speciellt du gillade extra bra ? 

Kram,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...