4 sep. 2017

Lördag på Ikeas #elohuone

På lördagen besökte jag igen Ikea. Denna gång var det deras #elohuone projekt (olohuone on nyt #elohuone). Musiken spelade högt, det fanns en DJ och det bjöds på smått och gott. Mycket nytt fanns det att titta på och hur det nu blev så fotade jag inte alls vartdagsrum utan det blev mycket kök. Men i många hem är ju köket #elohuone... 
Det fanns så snygga dukningar och mycket i svart som jag ju just nu bara älskar. Ser så inbjudande och stiligt ut. Behöver säkert skaffa lite svarta kärl, har inga och jag dras till dem just nu, märker jag 


Lotta on the sofa  #elohuone




Redan tidigare har jag bloggat om Ikea och några av deras kommande kollektioner. Tycker Ikea katalogen , för en gångs, skull är full med en massa härligt. Har du redan hunnit bläddra i den? Hittat något du gillat?

Önskar er en härlig start på veckan,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...