5 aug. 2017

Värdsliga problem?

I går var det regnig dag igen och det slutade med att jag bestämde mig för att baka. Använde mig av vår hushållsassistent som inte är bäst på att göra deg. Den strimlar allt, gör smoothies och mixar diverse ingredienser men en kaksmet är den inte gjord för. Nu längtar jag alltså efter en riktigt "bakapparat" (läs: Kitchen Aid). Vet dock inte var jag skall placera den då vi har rätt så lite avställningsyta och mycket som står framme. En del saker kan sättas in i skåp kanske men alla mina Riviera Maison rottingprodukter vill jag ju inte stänga in någonstans. P r o b l e m  ?!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...