7 aug. 2017

Fun in the sun

Hejsan, nu är väskorna packade och in-checkningen gjord. Tidigt i morgon åker vi iväg på efterlängtad resa till solen. Det blir en veckas paus här på bloggen men jag kommer definitivt att uppdatera Instagram-kontot regelbundet (läs: hela tiden) så du får gärna följa med mig där under resan. Jag finns under namnet @lotta_livingroom.
Här kommer några bilder från förra året...









Ha det så bra tills vi ses igen,


PS! Prins Carl Philip och Prinsessan Sofia har bra smak när det gäller semesterställen, de bodde nämligen i samma lilla by och besökte vår strand. Ni kan läsa och se bilder om deras resa HÄR.
Inte så illa, eller vad?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...