19 juli 2017

Använder du bikini?

Använder du hel simdräkt eller bikini när du solbadar? Tycker du att man kan använda bikini fast man är över 50-år eller tycker du att man skall använda hel simdräkt ifall man har lite rundare former? Av vilken åsikt är du? Själv har jag aldrig använt hel simdräkt på stranden. Är varken ung eller smal och snygg men kan absolut inte tänka mig att solbada i hel dräkt. Vet egentligen inte riktigt varför. Hemma framför spegeln kan jag ibland se kritiskt på mig själv, men när jag reser utomlands märker jag plötsligt att jag ju är rätt så snygg i min bikini - när jag jämför med andra. Fast jag har skruttig mage och lite valkar här och där. Kan ibland innan en resa oja och voja mig dem,  men konstigt nog bryr man inte om sig dem mera när man väl ligger i gassande sol vid poolen i Grekland. För ni kan inte tänka er vad man allt får se!  Nej, jag skall fortsätta med bikini så länge det känns bra för mig själv ! Här nedan ser du olika modeller som just nu finns ute på marknaden. Både större byxor och välbärande övredelar finns för oss som behöver dem. Berätta gärna vad du har för åsikt om detta ämne. Är bikini najs eller bajs?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...