9 juni 2017

Uppfräschning i tamburen

I går när det regnade hela degen fick jag för mig att tapetsera lite igen. Det blev några stumpar över då jag gjorde väggen i sovrummet och eftersom jag verkligen gillar tapeten ville jag även ha med den i inredningen i nedre våningen. Det blev väggen men ser direkt då man stiger in i vår tambur. En vägg med ingång till toaletten. Jag som aldrig riktigt gillat tapeter utan gärna sett att allt är vitmålat, gillar nu tapeter !! Tänk att den såpass "pliisu" tapet som denna kan göra utrymmet så ombonat och lite sofistikerat på samma gång. Den här gången var det inte lika lätt som när sovrumsväggen blev tapetserad, här fick jag nämligen kinka lite med skarvbitar och annat. Men slutresultatet är superbra.





Här nedan ser ni samma tapet i sovrummet.....


Det regniga vädret ser ut att fortsätta idag, få se vad jag hittar på att göra idag. 

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...