5 juni 2017

Studenternas dag

Lördagen fylldes av fester från morgon till kväll. Det blev sen också ljuvligt väder och det är ju något man alltid önskar denna härliga avslutningsdag. I år hade jag tre studenter att gratta och alla hade gjort det så fint och bjöd på en massa gott. De nyblivna studenternas hem var fulla av glatt festfolk och det var kul att träffa människor man inte sett på ett tag.  Dottern var och serverade på en tillställning, stället jag kom sist till och där satt vi i gassande solsken och njöt tills studenten skulle åka på kvällsfirande med sina vänner. Vi kom hem igen 19-tiden och jag var helt slut efter allt festande.




Även morgonen var ju lite fest här hemma, då sonen hade sin vårfest. Tyvärr är inga föräldrar där närvarande men han såg så stilig ut i ljusa byxor och skjorta. Han kom hem med ett bra betyg och var riktigt nöjd. Han var ute med kompisar hela dagen och även senare på kvällen åkte cyklade han ännu iväg till en kompis på pizza. Frihet 💓👍. 

Tusen tack ännu en gång till alla som ordnat så trevliga fester och ännu en gång 
G R A T T I S  
till de nyblivna studenterna. 

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...