30 maj 2017

Månadens näst sista dag

Några dagar kvar och så blir det sommarlov för minstingen. Jag ser så fram emot dagar då vi inte behöver stiga upp med klockan. Jobba kommer jag nog verkligen att få göra hela sommaren men skall verkligen se till att jag även hinner med strandturer och annat skoj. Just nu nyser jag bara pga pollen och damm och allt går lite trögt. Hoppas allt snart är över och man kan på riktigt börja njuta. På lördagen blir det några studentbjudningar och de är ju alltid trevliga. Vissa år har vi inga studenter att uppvakta men i år blir det hela tre ;). Vi skall hoppas att vädret visar sig från sin bästa sida. 



Under sommaren kommer jag också att göra mitt examensarbete inom inredning och det torde vara klart inom junimånad (förutsatt att allt går enligt planerna). Jag håller på att planera och inreda en 2-årings rum. När det är klart skall jag visa er slutresultatet. Det är verkligen ett roligt jobb. Själva presentationen av detta examensarbete sker dock först i september.


Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...