12 apr. 2017

Påsk i lämplig färgskala

Lite påsk har jag hunnit fixa här hemma, trots att jag först senaste lördag, när jag såg de små påskhäxorna ute på gården, insåg att det är påsk nu i helgen och inte först nästa vecka. Man skulle ju tro att man alltid emellanåt åtminstone tittade i kalendern....
Har satt fram lite smått bara eftersom jag inte gillar allt det grälla och färggranna som hör påsken till. Riviera Maison krukan blev ett fågelnäste tillsammans med lite pappersflisor som fanns i ett paket jag fick härom veckan. Bra färg råkade det vara..! Lade i några ägg som jag själv gjort och är nöjd med färgskalan. Passligt påskigt utan att vara för mycket färg.



Idag skiner solen från en så gott som molnfri himmel. Har jobbat hela förmiddagen och tror minsann att det blir en tur till Ikea om en stund. Senare är det skola för mig.

Ha en fin dag,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...