21 apr. 2017

Från köket

Sitter i köket och jobbar som alla andra dagar. Håller på med en mycket intressant artikel som skall vara klar på måndagen och det är en hel del att skriva. Försöker blogga lite här mellan varven för att kunna koncentrera mig igen. Nu när det är ljusare är det så kul att gå omkring med kameran och knäppa lite kort. Gillar att göra det alltid då och då, dels för att få bilder till bloggen men dels för att man får en helt annan bild av sitt eget hem när man tittar på bilderna. Upplever ni andra bloggare det även så? Ni som inte bloggar kan även testa på detta, det är inte klokt hur mycket man lär sig om sitt eget hem när man ser på bild och ser allt från ett annat perspektiv. På dessa bilder märker jag tydligt hur otrevligt det ser ut med "viktiga papper" på kylskåpsdörren, hur jag ogillar elsladden som går från mikron ner till eluttaget (kan inte hjälpas) och att jag f o r t f a r a n d e  bara älskar utrymmet mellan skåp och arbetsbänk, som fick sig ett lyft med hjälp av dc-fix.








Idag är det fredag igen, dagarna och veckorna går så fort att man knappt hänger med. Nästa vecka kvar på denna månad och sedan är vi inne i maj. Härligt, eller hur?

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...