15 apr. 2017

Fix på terrassen

Undrar om vi är de enda som redan har parasollet framme? Under veckan fixade jag till terrassen och gården lite grann och kunde inte låta bli att ta fram parasollet när jag råkade få syn på det i uteförrådet. På något sätt hör det ihop med bord och stolar. Tycker det ser genast mycket mer ombonat ut när parasollet är där, blir så tomt utan. Gjorde även en liten bordsdekoration av naturmaterial som jag hittade på gården. I går när jag kom ner på morgonen satt det en ekorrre på bordet och tittade snålt på kottarna. Hann tyvärr inte få fram kameran innan den skuttade vidare men det skulle ha blivit ett såå fint foto av det.
Dottern är på jobb idag men annars är det långledigt för hela familjen. När hon kommer hem är vi bjudna på middag till min mamma. Och naturligtvis skall vi enligt gammal tradition leta påskägg!



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...