10 apr. 2017

Äntligen inspirerad

God morgon, som ni ser har det skett små förändringar här på bloggen. Utseendet har ändrats lite grann men jag hoppas att ni tycker att det är till det bättre. Har under helgen fått en grym inredningsiver, vet inte om mässan gjorde sitt eller om jag bara börjar vakna upp efter vintern och mörknet. Har påbörjat några små projekt som jag haft på min do-to-lista redan en lång tid och nu skall jag verkligen försöka få dem bort. På listan finns bl a lite tapetsering och andra små förändringar som jag verkligen ser fram emot.







Nu skall jag i alla fall börja med att ta morgonens tredje kopp kaffe och sedan kör jag igång. Inte ännu med tapetseringen men med allt det andra. Vår terrass ser även för asig ut efter vintern och tänkte att jag också skulle städa upp den så man småningom kan njuta där av soliga förmiddagar.

Ha en fin start på veckan,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...