15 mars 2017

Nu kan du köpa den !!!

Äntligen. Min egendesignade eau de toilette som jag döpt till Living Life finns nu ute på marknaden. Skrev redan i ett tidigare inlägg om hur det hela gick till men nu har ni mina kära läsare möjlighet att köpa den till er själva.


"a selection of crisp citric scents; soft floral feature peony and waterlily 
and the essence green tea"





Doften finns att köpa här  (klick )

Om du har frågor är det bara att kontakta mig. Inga postkostnader tillkommer ! Om du beställer dofter skulle jag vara väldigt glad om du hör av dej och berättar vad du gillar den - jag älskar den och jag hoppas även du gör det!

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...