27 mars 2017

Den lilla och goda BabyBel

God morgon ! Har ni smakat på dessa ljuvliga BabyBel ostar? Kan bara inte få nog av dem. De är enskilt förpackade i en nätpåse och har ett rött skal på sig. Osten är liten och söt och är perfekt att ta med sig till jobbet eller om man åker på utfärd. De har en mild och jätte god smak och är 100% ost dvs den innehåller inga tillsatsämnen eller konserveringsmedel. BabyBel ostarna är en super lämplig munsbit till mellanmål.

Lönar sig att köpa hem av dessa om du inte smakat på dem tidigare. Åt mängder av dem när jag höll på med LCHF-dieten och nu fick jag som Buzzador igen möjlighet att testa dem igen och kan bara säga att de är såå goda. Om du vill bli en Buzzador och också få saker att testa på kan du höra av dej så berättar jag hur du skall göra för att komma med i gänget. 

Ha en fin dag och en härlig start på den nya veckan.

Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...