23 jan. 2017

Vinterns Mary Kay-favoriter

Hej igen! Efter ett långt och skönt veckoslut fullt med roliga program, är det dags att ta itu med en ny vecka. Hoppas även ni haft ett riktigt skönt veckoslut? Vi var på resemässan och lapade in lite semester- och sommarfeelis och nu orkar man igen vänta på sommaren.

Tänkte idag att jag skulle visa er lite av mina must have-produkter från Mary Kay. Som ni kanske vet är jag återförsäljare av dessa underbara produkter som varken jag eller dottern mera kan vara utan. Nu på vintern har jag varit så glad att jag haft tillgång till dessa riktiga superprodukter. Som så många andra har jag torr hud som vintertid brukar lida.  För att huden skall må bra har jag använt dagligen de här tre produkterna som bara är så bra.  Tuberna innehåller bivax som fuktar huden i 24 timmar. Använder den rosa tuben, Extra Emollient Night Cream på kroppen där jag har torra ställen. Den andra tuben, Satin Hands Softener är perfekt på läppar, händer och fötter och är parfymfri. Bägge är helt suveräna för atopisk hud...vink vink...


Den tredje produkten som jag inte klarar mig utan, är Intense Moisturizing Cream som är en riktig prinsesskräm. Den sätter jag alla kvällar på ansiktet efter att jag lagt dagkrämen. Den är tjock eftersom den innehåller glycerin men känns inte alls kladdig. Jag fullkomligt älskar den. Brukar också sätta den på läpparna. I love it!




Om du lider av torr eller atopisk hud rekommenderar jag verkligen de här produkterna. En ny Mary Kay - broschyr har just utkommit och du kan enkelt kika in i den (och kanske göra en beställning ) på min hemsida (produkterna skickas gratis hem till dej om du bor i Finland ). För att se priser och kunna beställa behöver du registrera dig, det gör du uppe i högra hörnet!

Önskar er alla en härlig start på den nya veckan,

Lotta

PS! Lade just till en Följ Livingroom- knappen. Klicka gärna på den för att bli följare av bloggen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...