16 jan. 2017

Nytt från Ikea

Var igår en sväng till Ikea med mannen för att bl a skaffa några förlängningssladdar. Såg igen massor med fina grejer där och tycker det är kul att Ikea förnyar sig rätt så ofta. Fick Ikeas nyhetsbrev för ett tag seden och även där fanns det bilder på nytt. Under februari månad kommer Ikea att lansera några kollektioner som åtminstone jag tycker ser bra ut.

En ny serie som kombinerar minimalism och rustik industristil bjuder FJÄLLBO på. Gillar stilen ..



Till vardagsrummet kommer en serie som Ikea kallar för FÄRLÖV, en sittserie med tidlös look och förstklassig komfort.  Stolen ser riktigt skön  ut....

'


En superkollektion är KUNGSBACKA, där produkterna är utvecklade i samarbete med en svensk designgrupp, Form Us With Us. Köksfronter i en snygg matt antracitgrå färg, är till 100% tillverkade av återvunnet material. Det är väl bra? Supersnygg färg, den gillar jag verkligen...

Bilder:Ikea

Märker att jag så här efter julen och före våren officiellt är här, lltid dras till den rosa färgen. Måste röra på flera alldeles underbart vackra rosa saker på varuhuset igår och nu  märker jag att jag gillar det rosa kaklet ovanför arbetsbänken...

Önskar er en fin start på den nya veckan,

Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...