7 jan. 2017

Hej då julen

Idag har vi smått börjat plocka bort julprydnaderna. Julgranen är redan tillbaka i förrådet och när jag riktigt börjar titta mig omkring, kan jag konstatera att vi inte har så värst mycket annat som skall städas bort. Alla kransar skall få hänga kvar, ljusstakarna likaså.Tror också att julstjärnan som lyser i köksfönstret ännu får hänga där och lysa upp i vintermörkret. Har du ännu julsaker framme eller har du hunnit plocka bort dem redan?


I dag har kylan utbytts mot -6 grader och det har varit en värre sortens snöyra - fast det har inte så mycket stört mig då jag suttit hela dagen och jobbat för att hinna med deadliner. Nu blir det just middag och sedan lite lördags-slapp framför televisionen.

Önskar er en skön lördagskväll,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...