14 dec. 2016

Vinnaren


Nu är utlottningen avslutad. Tackar för alla kommentarer. Märkte att det var en rätt så svår uppgift att hitta på fiffiga lösningar på vad Kowec kunde använda de mindre bitarna av sisal till - men måste berömma er för jag tycker ni kom på många superfina ideér. Dessa kommer jag att framföra till Kowec som säkert kommer att uppskatta dem.

Vinnaren är även dragen och det blev Tiia som kommer att få en snygg dörrmatta hem med posten. Grattis till dej Kan du Tiia skicka dina kontaktuppgifter till mig asap. Meddela även vilken färg på mattan du önskar dig.


   hemmahosingeborg@hotmail.com 

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...