27 dec. 2016

Vardagen återvände

God morgon! 

Vardagen har återvänt och det känns faktiskt ganska ok. Vaknade fruktansvärt tidigt i morse och eftersom jag inte kan ligga i sängen utan att få grym snuva ( jo faktiskt, vet inte vad det kan bero på men ifall jag vaknar och blir och ligga i sängen på morgonen så får jag sådan snuva att jag bara måste stiga upp för att inte snoret skall börja rinna ut....kul va? - fast det gör å andra sidan att jag hinner med mycket mer om dagarna när jag inte blir i sängen och slöa !) så steg jag upp i ottan igen.
Idag skall jag inte göra annat än städa och jobba på datorn. Minstingen är på jullov och vi skall bara ta det lugnt här på tumis. Fast honom ser jag säkert inte så mycket av då han sitter i rummet och spelar Ps4 med sin kompis över nätet...


Fortfarande har vi julstämning här hos oss och så får det bli in i januari. Ljusen lyser och gillar det gröna och stämningsfulla runt omkring. Och nu har det under morgonnatten kommit lite snö så kanske det blir lite vitt på marken..

Ha en riktigt fin dag ni alla,

Kram
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...