1 dec. 2016

Nu flyttar jag.... följ med

livingroom%20header%20klippt3-crop.jpg



Hej på er alla!



Sista inlägget här på Casa-sidan. Ny månad och massa nytt på gång. Nya bloggen finns på blogspot och den är ingalunda klar ännu men jag önskar och hoppas att alla ni, både ni som har följt mig från år 2008 och ni, som just börjat läsa min blogg - jag hoppas ni hänger men, för som ni säkert vet, är bloggen inte densamma utan er. Och nu blir det igen lättare för er andra bloggare att kommentera inne hos mig. Det har varit några fina åt på CASA, har lärt känna många trevliga bloggare och tiden här har öppnat många nya dörrar för mig. Hoppas att ni trivats här med mig !



Vi ses på



www.lottaslivingroom.blogspot.com 



 



Hemma hos Ingeborg- bloggen kommer att finnas kvar här på denna sida ännu några dagar och efter det kommer ni som kommer fel att dirigeras till den nya blogge ett tag (tror jag, kan dock vara skäl att lägga Livingroom-bloggen på direkten in på listan över bloggar ni följer.)



Önskar er alla en fin dag, 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...