17 nov. 2016

Steg nr 1 mot julkänslan

När det börjar närma sig jul tar jag alltid fram mina stjärnanisar. Älskar doften av anis som sprider sig i hela huset. Ofta doftar ännu det senaste årets anisar så starkt att jag inte ens behöver köpa nya. Så även i år. Detta är egentligen steg nr 1 när det gäller att få fram den där underbara känslan, ni vet - när man inte ännu får pynta och spela julsånger men ändå vill man bara lite grann jula till det . Ja det är då mina stjärnanisar kommer fram. Vad är ditt första du tar fram ? Det är ju faktiskt just bara en månad kvar till julafton...



ghy.jpg



det.jpg



Idag regnar det så det passar bra att mysa till det lite grann , stjärnanis och så Mari Jungsteds nya bok - ja och en kopp kaffe..



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...